- INVESTIGAŢII PRIVIND PERSONALUL ANGAJAT
-
Investigații cu privire la persoanele angajate care simulează în mod frecvent boli false, loialitatea fata de companie, respectarea atributiilor de serviciu și depistarea în timp util a unor posibile prejudicii adus companiei (certificate medicale, învoiri etc). Abuzul de droguri şi alcool poate avea consecinţe grave asupra siguranţei şi eficienţei la locul de muncă şi poate genera un comportament infracţional daunator companiei si personalului angajat. Pre Employment Screening, Background checks, intotdeauna gasim solutia pentru ati proteja afacerea.
- INVESTIGAŢII PRIVIND RELAŢIILE DE MUNCA
-
Investigatii privind ocuparea fortei de muncă cu privire la autenticitatea documentelor anexate pentru incheierea formalitatilor de angajare: curiculum vitae, adeverinta de la angajatorul precedent, referinte, diplome de studii liceale, postliceale, universitare, postuniversitare, doctorat, scoli de arte si meserii , avize, autorizatii, atestari, avizul sau certificatul medical etc. Pre Employment Screening, daca doresti sa ai o afacere de succes, atunci selecteaza mai bine persoanele care le vei angaja sa-ti conduca afacerea.
- FOLOSIREA NEADECVATĂ A BUNURILOR FIRMEI DE CĂTRE ANGAJAŢI
-
Investigații în cadrul companiilor private cu privire la depistarea folosirii neadecvate a bunurilor sau utilizarea acestora în interes propriu și nejustificat de către angajați. Niciun angajat nu este îndreptăţit să folosească bunurile aparţinând companiei, informaţiile sau funcţia pe care o deţine pentru a obţine un câştig personal nemeritat, de asemenea niciun angajat nu poate concura direct sau indirect compania, fara acordul acesteia. De cele mai multe ori, ne trezim ca avem costuri foarte mari, una dintre cauze poate fi si libertatea angajatului in folosirea bunurilor firmei in scopuri proprii. Cat te poate costa sa-ti verifici loialitatea angajatului fata de firma? Ce pierderi poti avea? Cu certitudine vei avea numai de castigat.
- INVESTIGAŢII ECONOMICE - Due Diligence
-
Investigațiile de fezabilitate presupun efectuarea unei analize complexe, de marketing, comerciale, tehnice, de management și financiare a unui obiectiv de investiții, privit ca un sistem dinamic și deschis de producție și comercializare de bunuri și servicii, precum și a factorilor angajați (resurse umane, capital, resurse materiale și energetice etc.), cu menționarea aspectelor juridice definitorii, desfăsurată pe un anumit orizont de timp, luând în considerație inclusiv factorii de risc și incertitudine.
- INVESTIGAŢII CU PRIVIRE LA MĂRCI ŞI BREVETE
-
Activitatea de investigare este direcţionata către achiziţionarea de probe (mostre, documente, foto/video) privind contrafacerea şi încălcările de mărci şi brevete. Intr-o piata libera, in care concurenta este acerba, orice comerciant, in special producatorii si prestatorii de servicii, trebuie sa inteleaga importanta protejarii activelor lor nemateriale, in special a marcilor, desenelor si modelelor industriale.
Ce prejudiciu iti poate aduce un produs care iti foloseste marca(contrafacere): scaderea vanzarilor, concurenta neloiala, o calitate mai proasta etc. Este important sa-ti verifici produsele din piata? Detectivul particular poate sa-ti vina in ajutor prin verificarea contrafacerilor si totodata prin protejarea Brand-ului.
- ANGAJAMENTELE CONTRACTUALE
-
Investigații cu privire la personalul angajat in funcții de conducere (administratori, directori, manageri de toate nivelurile etc.), care nu respectă angajamentele contractuale, care fraudează firma prin diferite metode si politici de prețuri concurențiale (comisioane) sau prin folosirea unor anumiți furnizori și prestatori de servicii, în interes propriu, construind în paralel propriile filiere, astfel aducand prejudicii companiei.
- CONCURENŢA NELOIALĂ
-
Investigații privind concurența neloială, se considera situatia in care, din dorinta de a patrunde rapid sau a castiga o cota cat mai mare de piata, o companie prejudiciaza direct si de cele mai multe ori intentionat, activitatea firmelor concurente, apeland la practici ilegale: denigrarea (vehicularea de informatii inexacte sau false despre activitatea acestora), concurenta "parazitara" (obtinerea de avantaje ca urmare a confuziei create intre marci s.a.), concurenta ilicita, frauda fiscala (incalcarea legislatiei fiscale, ceea ce permite obtinerea unor costuri mai mici si posibilitatea practicarii unor preturi scazute), dumping, "furtul" de clientela etc.
- NEGOCIERI ŞI TRANZACŢII - Due Diligence
-
În cazurile negocierilor contractelor cu participarea colaboritorilor juriști, avocați, economiști, pentru stabilirea în concordanță cu legislația drepturilor și a obligațiilor părților, pentru verificarea atât a documentelor cât și a bunurilor existente care vor fi tranzacționate. Noi te ajutam sa verificam autenticitatea documentelor prezentate, cat si a produselor, serviciilor furnizate de catre viitorul partener. Cat de important este pentru tine sa-ti cunosti viitorul partener? Investigatiile noastre pot face lumina in alegerea partenerului de afaceri.
- INVESTIGAŢII PRECONTRACTUALE
-
Incheierea propriu-zisa a contractului economic necesita o intensa si multipla activitate investigativa precontractuala, care cuprinde o gama larga de investigatii intreprinse cu privire la verificarea viitorilor parteneri de afaceri, avand ca scop cunoasterea concreta si detaliata a conditiilor in legatura cu obiectul tranzactiei. În conformitate cu legile și uzanțele privind contractele, promptitudinea cu care se realizează fluxurile de mărfuri, prestări de servicii, posibilii parteneri de afaceri au obligația păstrării confidențialității tehnice și comerciale, păstrarea secretului privind unele informații și comunicări reciproce de date tehnice și de comerț.
- INVESTIGATII DE MARKETING
-
Investigații cu privire la culegerea, analiza si raportarea sistematica a datelor referitoare la o situatie cu care firma se confrunta pe piata la un anumit moment, privind studii de piată, produse, comportamentul consumatorilor, concurență etc. Investigațiile de marketing reprezintă un element important în caracterizarea gradului insusi de dezvoltare a marketingului dovedindu-se a fi un prețios ajutor pentru decidenții de marketing, cărora le asigură sprijinul informațional necesar în toate etapele procesului decizional.
- INVESTIGAŢII GRAFOSCOPICE
-
Investigatii grafoscopice efectuate de către experti in vederea identificarii documentelor si a semnăturilor false (contracte, BO, cec-uri etc.). Prin grafoscopie se înţelege studiul scrisului în scopul determinării autenticităţii unor acte, unor inscrisuri si semnaturi etc., respectiv studiul scrisului în scopul identificării scriptorului, scris a cărui specificitate justifică existenţa unui gen autonom de expertiză: expertiza criminalistică a scrisului, denumită corect şi ,,grafoscopie judiciară” sau ,,expertiza grafică”, verificarea faptului dacă un text sau o semnătură provine realmente de la scriptorul nominalizat în act.
- IDENTIFICAREA DEBITORILOR
-
Investigatii privind identificarea persoanelor juridice referitoare la adrese, sedii, proprietati, bunuri, activitati etc. Atentie! Exista un numar mare de firme care isi au sediul la aceeasi adresa.
Exempu fictiv: Intr-o vila sunt peste 30 de firme, unele din ele avand sediul la subsol, subsol care nu exista fizic. Firmele care doresc ca date lor oficiale si de contact sa nu fie disponibile publicului;
Exempu fictiv: Asociatul unic este si functionar public (sau alte probleme legale). Apeland la noi, vei evita asemenea neplaceri. - CONDUITA ŞI MORALITATEA
-
Investigații cu privire la seriozitatea și moralitatea asociaților, clienților, furnizorilor, posibili parteneri de afaceri. Conduita si moralitatea în afaceri cuprinde o gamă largă de practici şi proceduri, totuşi, nu se referă la orice problemă care poate apărea, ci oferă o orientare generală referitoare la aşteptările companiei în ceea ce priveşte comportamentul angajaţilor, asociatilor răspunderile fundamentale etice şi juridice în calitate de reprezentanţi ai firmei.
Angajatii, asociatii trebuie sa aiba un comportament onest şi integru în orice împrejurare, fie în relaţia cu alţi angajaţi ai companiei, fie cu publicul, cu comunitatea de afaceri, acţionarii, clienţii, furnizorii sau autorităţile guvernamentale şi legiuitoare. - SOLVABILITATEA PERSOANELOR JURIDICE
-
Investigații cu privire la evaluarea stării de sănătate a firmelor, solvabilitatea, produse realizate, active, cotă de piață, în perspectiva colaborării/asocierii într-o posibilă afacere. Capacitatea de plată a agentului economic reprezinta posibilitatea de a-şi stinge integral şi la termen obligaţiile de plată devenite exigibile faţă de furnizori, salariaţi, bugetul de stat, bănci sau alţi creditori cu mijloace băneşti de care dispune (proprii, atrase, împrumutate).